Hej på er!

Tack för era inlägg och förlåt att jag är dålig på att besvara er,  jag är ingen flitig bloggare – och väldigt oteknisk bla-bla men jag ska försöka besvara era frågor! Återkommer! Det är så roligt att ni skriver några rader…

Har nyligen besökt Öland med min familj på semestern och besökte då Paradisverkstan som skapar underbar keramik. Äntligen blev det av! Sist vi var där hann vi inte med det så det var efterlängtat! Och inte blev jag besviken, jo kanske på priserna! ;o) Det var INTE billigt om man säger så, jag ville ju ha ALLT!! En liten ljuslykta fick jag ändå med mig hem samt en massa inspiration som gjorde gott för själen!! Se på bilderna och njuuuut….

PS Försökte i all hast nu att söka en hemsida till Paradisverkstan på Öland men kunde inte hitta någon.. Får återkomma om de!

par verk4

par verk5

par verk10

par verk3

par verk2

par verk 1

par verk7

par verk8

par verk9

par verk6